Subject: Kuressaare Kihelkonna mnt kergliiklustee eelprojekt
From: "Karel Vergi | K-Projekt" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Dec 2024 16:50:35 +0200

Tere,

Edastan kooskõlastamiseks Kuressaare Kihelkonna mnt kergliiklustee
eelprojekti dokumendid.

Projekteeritud teelõik ühildub riigiteega 34801:005:0114 Ringtee L9
kinnistul.

Lugupidamisega

Karel Vergi, MSc
projektijuht
mob: +372 5057035
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
<https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.